'Dura lex, sed lex' - закон суворий, але він закон.

22.11.2023   

Вітаю, шановні читачі. Останнім часом все більше і більше трапляються на очі різні пости та відеоролики про те, які погані ріелтори. Я ріелтор і я люблю свою професію. І для мене нема більшої нагороди, ніж задоволений клієнт. Тому хочу написати для всіх, хто читає, кілька думок. І сподіваюсь небайдужі напишуть свої коментарі, якими б вони не були.

Думка перша. В мережі не цікаво викладати від осики про якісну роботу. Це не викликає бурю лайків і репостів. А от виклади ситуацію «з душком» - і на тобі нових підписників і купу лайків. То може не все так погано в професії?

Думка друга. Пересічна людина, прокинувшись якось в ранці, не піде працювати стоматологом, сталеваром, машиністом крану, фінансистом, тощо. А от в нерухомості чомусь всі думаю працювати легко і просто. Легко і просто вкрасти гроші або кинути когось на гроші, або збрехати, або віджати. Заробити ЯКІСНО на нерухомості не просто. Та нажаль через самовпевнених дилетантів про нашу професію погано відгукуються.

Думка треті – невід’ємна від другої. Якщо Вам не подобається робота ріелтора – ПОМІНЯЙТЕ ріелтора. Так ні ж. Тягнуть резину, бурчать, сварять, хають по за очі. А елементарно сказати в очі – ти не вмієш працювати я піду до іншого - не можуть. А знаєте, чому не можуть? Тому що Фахівець, людина, яка вирішить проблему вигідно і якісно – вартує дорого. А як же заплатити за професійну допомогу. Жаба ж не дає. Хай попрацює задурно. Посварюсь, ролик в тік ток заллю, але ж грошей не заплачу. ПОМИЛЯЄТЕСЬ. Через неякісну послугу задурно доведеться з часом заплатити двічі. Не хочу лякати, але і тайно прописані, і помилки в техпаспортах, і негаразди в комунальних, і ……… це не зона відповідальності нотаріуса. Він це не перевіряє.

Думка остання. Шановні покупці, продавці, орендарі,орендодавці – замисліться, чому ніколи клієнт в комерційній нерухомості не шукає халявного ріелтора? Тому що вміє мислити вигодою і вміє оцінювати ризики. А ще вміє відповідати за свої рішення.

Саме тому, шановний споживач послуги, або роби все сам, або наймай людину, якій ти ЗАПЛАТИШ за роботу. А щоб контролювати якість роботи – ПІДПИШИ ДОГОВІР З УМОВАМИ і ВИМАГАЙ ЗВІТІВ за роботу. Тоді не доведеться викладати ролики в мережу.

Замовити зворотній дзвінок